Известие

Collapse
No announcement yet.

Регулация и обтягане на ръчна спирачка на 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от rumenti77 Покажи съобщение
    Накладките и дисковете са като нови,сменявани са преди 10 хил.км.Дисковете са Брембо макс,а накладките TRW.Днес ще я мъча пак,ама вече незнам какво да я правя.Много по-добре щеше да има някой който повече разбира от мене да ми помогне ама....На запален мотор ли се обезвъздушават спирачките или няма значение?А най тъпото е ,че вече нямам почти никакви спирачки.Сигурно не съм я обезвъздушил като хората,а като натисна силно до долу педала предните гуми почват да влачат при положение,че имам АBS.
    Те хубаво са сменяни, ама как са износени сега, че и моте бяха нови, но с разбитите супорти на апаратите се бяха износили на триъгълник, като профил... а и от това trw хич не бях доволен отзад.
    Иначе това с абс-а и спирачките е малко странно...


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
      Те хубаво са сменяни, ама как са износени сега, че и моте бяха нови, но с разбитите супорти на апаратите се бяха износили на триъгълник, като профил... а и от това trw хич не бях доволен отзад.
      Иначе това с абс-а и спирачките е малко странно...
      Ами не,те си стоят и като нови,равно износени(почти като нови) и
      т.н.Незнам утре живи и здрави(Mordohy)като ми донесе неговите апарати с Ваклинката(Vaklinator) и Мариян(Мuroman) ще ги пробваме и ако и тогава не стане нищо ще и е...а ма...та и барака........сори,че така ама вече ми писва да се занимавам с железа.
      Last edited by rumenti77; d.m.y г., 07:34.
      ALFA ROMEO 155 1.8 TS 8V -ex.
      sigpicALFA ROMEO 155 2.0 TS 8V-настояща
      0898463130-Румен

      Comment


      • #78
        Абе не изчетох всичко и сигурно ще се повторя, ама да не държат задните спирачки са виновни или кантара или маркучетата след него. Те се разлагат и се запушват под налягане.
        Иначе ръчната на тия кенефи не е като барабанната на москвич, но и не е необходимо.
        Ако има голям ход педала, то са се развалили регулаторит.
        Друго просто няма.
        Колкото и да са шибани накладките и дисковете, пак трябва да спира!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от rumenti77 Покажи съобщение
          Ами не,те си стоят и като нови,равно износени(почти като нови) и
          т.н.Незнам утре живи и здрави(Mordohy)като ми донесе неговите апарати с Ваклинката(Vaklinator) и Мариян(Мuroman) ще ги пробваме и ако и тогава не стане нищо ще и е...а ма...та и барака........сори,че така ама вече ми писва да се занимавам с железа.
          ЕЕЕ на 34-ри съм и акъл няма да ми дойде.
          ALFA ROMEO 155 1.8 TS 8V -ex.
          sigpicALFA ROMEO 155 2.0 TS 8V-настояща
          0898463130-Румен

          Comment


          • #80
            Абе я да попитам и аз за тая ръчна-държи ми само лявото колело. Дисковете и накладките са добре в общи линии, щото крачната спирачка на задните колелета е много добра, поне при прегледа така сочи. Явно проблемът е в тресчотките на ръчната-на дясното колело тресчотката е много по-извъртяна напред от на лявото-може ли да се направи нещо без да се сменят накладки и т.н.

            Comment


            • #81
              Аз бих пробвал да отвия цилиндъра ръчно, ама това само за спорт.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #82
                Трябва ли да се сваля апарата за целта, че не можах много добре да разбера? Жилата на ръчната са различно обтегнати-оная кобиличка, на която се закачат е на една страна

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                  Трябва ли да се сваля апарата за целта, че не можах много добре да разбера? Жилата на ръчната са различно обтегнати-оная кобиличка, на която се закачат е на една страна
                  Да!
                  Ама само теоретично, защото никога не съм го правил.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #84
                    Пробвай следното - охлабваш и откачаш жилата откъм апаратите. Палиш колата, натискаш силно спирачката 10-20 пъти, закачаш жилата и регулираш ръчната. И гледаш дали има промяна.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                      Пробвай следното - охлабваш и откачаш жилата откъм апаратите. Палиш колата, натискаш силно спирачката 10-20 пъти, закачаш жилата и регулираш ръчната. И гледаш дали има промяна.
                      Ще го пробвам това-дано да се върнат тресчотките в нормално положение, не ми се сменят цели апарати, мисля, че има още хляб в моите. Благодаря ви, колеги

                      П.С. Значи откачах жилата, откачах и десния апарат-има леко износване в горния му водач и му е скъсан прашника на буталото. Иначе мисля, че няма друг проблем. Въпреки това обаче жилата стоят на една страна и лявото хваща повече. След това закачих жилата, направих това с помпенето на педала и регулирането и вече имам ръчна от 4-я зъб яко. Сега, доколко хваща еднакво не знам-мисля, че все пак отдясно държи по-слабо, струва ми се, че има нещо нередно с дължините на жилата, може да са сменяни от предишния собственик и да не са правилните жила.
                      Last edited by Dimicha; d.m.y г., 16:03.

                      Comment

                      Working...
                      X